18.10.14



Såhär gör vi.
Shopping utan kids, betyder utdelning till mamman (läs mig). Snabbt går det, ut & in i alla butiker. På H&M hade jag armarna fulla när vi fullständigt tog över detta familjeprovrum. 

Min man är bästa shoppingsällskapet. Han säger vad han tycker, men vill alltid poängtera att allt är fint för att det sitter på just mig. Till & med när jag mest ser ut som ett skåp. Men jag är ju född till kvinna & pustar mest åt hans beröm. 
Stackars man, har idag fått sitta på stolar & i skyltfönster i väntan när jag ränner runt. I trånga provrum blir han instuvad på en pall eller ombedd att bära alla dessa kassar. Några av dagens köp:

Jeans från Gina Tricot, Matilda 399kr.

Kidsens mysbyxor, från Lindex 149kr.

Jag är för övrigt tacksam över dagen & dess utdelning.
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar