6.9.14



Brela Kroatien.
Vi var i Kroatien för typ 7 år sedan, innan barn, hus & kombi. Möjligen har dessa 3 faktorer fått mig att se andra saker i livet. 
Här är såååå vackert! 
Mina föräldrar tog oss hit för att fira att dady blivit 60. En kväll var vi på ett helt magiskt ställe uppe i bergen. Utsikt, mat & upplevelsen var top noch! Barn säkerheten va kass. (Men skit i det).

Vädret har varit okej... Vi har fått en & annan skur. Svider något i soldyrkar hjärtat. Men när det varit fint, har jag förstås fotat. Ni vet när man vinklar kameran mot det blåa man hittar...#ler 


Idag är det dags att återvända till Sverige. Det är alltid skönt att komma hem när man varit borta. Yes jag längtar. 

Sist ut, kort fakta om Brela:
Vi har bokat resan med Ving. 
Flygresan hit tar 2tim & 40min från Gbg. 
Transfer med buss 1tim & 20min.
En stor öl kostar 27kr.
Kristall klart vatten & sten strand.
Väldigt god & billig mat.
Fantastiskt vackert!!! 

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar