11.8.14



@ work.
Japp då var denna mammaledigheten över & jag är åter @ work. 16 månader senare möter jag lika goa & glada kollegor. Favvo killarna på konstruktionsavdelningen bjöd både på två armsfattning & tillhörande lyft i kramen! Gillar't.

Mina arbetstider denna gång ser fina ut. Börjar 07 varje dag & slutar större delen av veckan halv tre. Fredagar stämplar vi ut redan vid 13. Stora frågan är väl om denna kvinnan kan vara kl 07 i Hestra på morgonarna? Gick väl sådär i morse, kan jag erkänna! 

OBS dagens outfit är stulen av min sisådär 10år yngre svägerska. Rutig skjorta runt midjan it is.

Go kväll.

6 kommentarer:

  1. Härlig blogg! Var hittar jag de grymma skorna? Skitsnygga! Måste ha!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack snälla! Skorna köpte jag på Intersport för några månader sedan. Har googlat mig fram till följande artikel nr: 456535-105. Lycka till!

      Radera
    2. Tack snälla vad gullig du e!!! Hoppas du har det bra på jobbet!

      Radera
  2. Min mammaledighet är strax slut oxå...
    Inskolning startar på tisdag
    //Mrs E2

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite sorgligt & lite skönt på samma gång... Eller vad känner du?! Kram

      Radera
    2. Jo...precis så...sorgligt...fast skönt!
      Jag ska ju Inte ha fler kids, du kommer säkert att få njuta den tredje och lyxigaste föräldrarledigheten snart För det är verkligen underbart

      Radera