27.8.14



This is our walk-in-closet.
En av de absolut bästa platserna i huset. Hyllor & häng klär fyrar väggar men här ligger kläderna ändå på golvet. Så skönt att få ha ytor där det inte finns någon som helst ordning. Att slippa rensa, sortera & röja. 

Men det bor ju en inredare i mig, så när vi flyttade in i huset för typ 5år sedan var jag tvungen att pimpa vår garderob.
Jag skrev ut texten "ladies & gentlemen" & kopierade över den på over head papper. Sen sköt jag texten med hjälp av en stenålders OH. Ni vet en sådan där man hade för, som fläkten brummar högt på. Den är för övrigt metallic blå.
Texten blir som en skugga på väggen & det är den jag fyller i med hjälp av pensel & i detta fallet guld färg.

I min brors hall, på den tiden, gjorde jag något liknande. Här kopierade jag upp hans autograf & målade av den på en stor vägg i hallen. Väggen man såg allra först när man klev in i denna grabb lägenhet. Welcome to my crib, liksom!

Lånar gärna ut min metallic blåa OH om så önskas. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar