17.8.14



Att köpa sig tid.
Ni vet när man bara vill få surfa lite till, man vill bara få ligga en liten stund till i soffan eller bara få va för en stund...
En sån dag är det idag!

Stora killen hittar en kam & vill fixa morsans frissa. Skönt tänker jag...

När jag var typ 10 år, så fick min bästa kompis syster fixa oss inför ett knatte disco. Håret skulle blåsas med en sån där rullborste, som alla använde förr.
"The total make over" slutade med att bästa kompisens mamma fick klippa bort borsten ur mitt, ljusa långa hår. Klippa! 
Dagen trassel var inte lika trassligt som för 20 år sedan. Men ändå!


Anyway. 
Oftast är endå den köpta tiden värt det.
Även fall jag både har fått skura golv planken från tusch penna & byta halva köket efter en vattenskada... ;) 

Ha en go slappar söndag!

3 kommentarer:

  1. Han fixade ju bara undan luggen, så du kunde se ordentligt på skärmen! Håller med, ibland gör man allt för att få loss några min...el ibland? Puss

    SvaraRadera
  2. Eller hur, kunde slutat i värsta TinTin luggen... Kul eller not?! Puss

    SvaraRadera
  3. Tintin lugg och långt i nacken! Det hade varit du och Robyn...;)

    SvaraRadera