12.7.14




Loppis.
Jag gillar verkligen loppisar. Främst för fynden som går att göra men också att få små le lite åt människorna där. Det är ett visst folk på loppis liksom... (Typ jag).
I morse följde jag med Sandra på loppis i Haverdal. Sandra har sedan lång tid drivit bloggen Vintage House. Hon har öga för fynd & sinne för inredning. #brakombo 
Det var denna kvinna som "upptäckte" vårt hem & har varit en av dem som drivit hårt att jag borde bli med blogg. 
Tackar ödmjukast för det!!! 

Mina fynd idag blev en lampa, en bastmatta & en gunga till lill killen.
80kr fattigare & hyfsat nöjd är status på det. Var egentligen ute efter stolar till vårt utbygge men ikke. Kanske tur, för det hade vi aldrig fått plats med i bilen hem till Gislaved sen! 
Jag packas liksom sällan smart, jag packar allt!!! 

Close up!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar