8.7.14



Inredning.
Idag bjuder jag på en sneak-peak hemma hos oss... Vårt hem ska, som sagt, vara med i Hus&Hem i september med ett reportage & bilder på huset & oss. Så tills dess kör jag lite lockbete här! 

Detta är i vardagsrummet på nedre plan. Här har vi bara en liten hörna med en 3 sits soffa som för övrigt slukar fler. (I skrivandets stund ligger vi i denna alla 4). 
Tv väggen är målad i en matt nästintill svart färg, detta gör att tv:n snudd på förvinner. Vita, långa, grunda hyllor ger ett krispigt intryck på den mörka väggen & här går jag all in med pynt grejer!

Hyllor & konsoler Jem&Fix
Betongljuslyktor Granit
Plåtbricka Gro&Fägring
Trådkorgar Netto
Ljusstake Gammal & numera vitmålad

Vi kan nog få till ett dagens tips idag med! Olivträd. Jag älskar olivträd, de är tjusiga på sin stam & när den lever är bladen alldeles perfekt gröna... 
Mitt olivträd lever inte! Att det ska va så satans svårt att hålla dem vid liv? Grrrrrr. 
Dagens tips får då bli: Ruska dän de döda bladen & sätt fram ditt träd igen!
Så jobbar jag... Enjoy!


2 kommentarer:

  1. Eller så provar du med Bambu!? Fina och gröna. Passar perfekt mot det svarta! ;)

    SvaraRadera